Awesome
Wednesday, 31 October 2012 | 06:01 | 0 comments
Heyy there . Okay , let me start now . Ermm , talked about yesterday . The trip to IOI :) Oukayy , seriously best . But , Nisma xpergi , so rasa lain skit lah . And first time hang dgn Shira . She's easy-going and I like her attitude . The boys , yea , all from 3A . What I loved about them is , they're absolutely funny . Well , dlm cinema punn , Jeremy bole buat lawak . Aku ngan Ulfa glak saja padahal tgk cita Sinister . Okayy , my opinion , xseram sgt . Bole je tido mlm . Sbb , Fatt da cita almost the whole story dkat aku . Plus , Shahrul pegi bgtau what's happen next and all kind of things . Taula dia da tgk >_< Act , Shira pun da tgk . And I heard from one of the boys sayin that Shira just keep cool and relax . Pretty awesome . Aku ngan Ulfa , dia lgi teruk . Siap tutup mata ngan beg lagi . Tgn kan ada . Ada beza ke ? Tpi , tipula xjerit kann ? Honestly , aku rasa row kitorg yg pling bising . Blum start movie pun diorg da melawak kat sana . Da start pulak , kitorg bantai saja glak . Haihh , but they're totally Awesome . It was my pleasure to hang out with them next time . And kitorg blik pkul 5 cmtu . Awal kann ? Yeaa . Pictaa xdpt upload kann . Sbb , ada kat Ulfa . That's all from now . Byeee :D Assalamualaikum .



Sweet Site


